Fantasy

Fantasy

sobota, 5 kwietnia 2014

Odcinek 8 ,,Krzyk"



Sara wróciła do domu. Poszła do swojego pokoju. Usiadła na łóżku smutna i zastanawiała się czemu Jacob nie przyszedł. Nie wiadomo dlaczego trochę się rozkleiła, przez co rozmazała sobie makijaż. Wtedy wyglądała trochę jak miś panda. Miała się zacząć uczyć do testu z historii, ale zadzwonił telefon. Odebrała lekko otumaniona.

  • Halo.
  • Przyjdę po ciebie jutro pod szkołę- powiedział zielonowłosy – O której godzinie kończysz lekcje?- zapytał.
  • O 14:35- odpowiedziała Sara bez zastanowienia.

Jacob się rozłączył. „Skąd on wiedział gdzie ja chodzę do szkoły?”- pomyślała. Nie wiedziała co o tym myśleć. Jak ze wszystkimi ważnymi sprawami o pomoc zwróciła się do Pauli. Wybrała jej numer i zadzwoniła opowiedzieć o dziwnej rozmowie.

  • Muszę ci o czymś opowiedzieć...- oznajmiła, ale przerwała jej przyjaciółka.
  • Tak, zgódź się!- krzyknęła dziewczyna.
  • Nawet nie wiesz o co chodzi...
  • Tak, zgódź się!- zawtórowała jeszcze głośniej i nacisnęła czerwoną słuchawkę.

Po tej wymianie zdań Sara czuła się nieswojo. Położyła się i wtuliła głowę w poduszkę. W tamtej chwili usłyszała wrzask swojej mamy.

  • Ratunkuuuuuuuuuuuu!

Dziewczyna szybko zbiegła na dół, ale jej rodzicielki nie było...
 





8 komentarzy:

  1. Nudzę się, nie możesz pisać ciekawiej?! I dlaczego takie krótkie?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ci się nie podoba to możesz nie czytać. Nikogo nie zmuszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba :). Czekam na następny odcinek. Mam nadzieję, że mamie nic się nie stanie. Weny =].

    Pozdrawiam,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Cieszę się z każdego pozytywnego komentarza jak głupia :) Bardzo ważni są dla mnie czytelnicy ;) To przede wszystkim dla nich piszę i to dzięki wam mam wenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo =]. Niedługo postaram się dodać 4 rozdział, o który pytałaś :).








      Usuń
  5. No nawet niezłe. Wpadłam tu przypadkiem i w chwilę przeczytałam całe opowiadanie. Jest nieźle, zapowiada się ciekawie :) Czekam na ciąg dalszy i dużo weny życzę ;) Zapewne jeszcze wpadnę.
    (ps. przepraszam za spam ale sama dopiero zaczynam. może wpadniesz? http://ahiknow.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadnę na twojego bloga :) i wstawię ci komentarz. Może jeszcze będziesz na moim?

    OdpowiedzUsuń