Fantasy

Fantasy

czwartek, 3 kwietnia 2014

Odcinek 5 ,,Miłość jest słodka"


Następnego dnia Sara spotkała się w szkole z Paulą.

  • Ja też kogoś poznałam, no wiesz takiego chłopaka...- powiedziała rudowłosa dziewczyna.
  • To opowiadaj!- poprosiła Sara.
  • Byłam na dodatkowym angielskim. Prowadząca oznajmiła, że mamy nowego ucznia. W tamtym momencie wskazała na chłopaka stojącego obok niej. Ma on brązowe, lekko rozczochrane włosy. Normalnie zakochałam się patrząc w jego krystalicznie niebieskie oczy. Moją uwagę przykuły też zadbane, silne ręce, które jakby mnie przyciągały do niego. Potem się przedstawił. Na imię ma Max.
  • No i co było dalej?- zapytała zaciekawiona dziewczyna.
  • Po angliku zaprosił mnie do kawiarni. Kupił mi moje ulubione ciastko i kawę.
  • I jak było?
  • Długo gadaliśmy i odkryliśmy, że mamy ta samą pasję. Kręcenie filmików.
  • Zaprosił cię na następną randkę?- dociekała Sara.
  • Tak, umówiliśmy się u niego w domu w sobotę- odpowiedziała szczęśliwa Paulina.
  • To nie pójdziesz ze mną do Pogorii?
  • Sorry, ale nie...
  • Spoko, rozumiem. Miłość jest ważniejsza- zaśmiała się dziewczyna.

2 komentarze:

  1. Super czekam na dalszy ciąg...
    A dla tych którzy lubią czytać polecam mojego bloga: www.przeczytanepolecane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tylko czekam, aż się akcja rozkręci.

    OdpowiedzUsuń