Fantasy

Fantasy

czwartek, 10 kwietnia 2014

Odcinek 13 ,,Pudełko"


Dziewczyna otworzyła szeroko oczy. Rozczarowana, że nie może przytulić się do miękkiej skóry swojej mamy powiedziała.

  • Jak to, co się stało?- zapytała Sara.

Nie liczyła na odpowiedź. Myślała, że rodzicielka to tylko wytwór jej wyobraźni.

  • Kazali mi tu przyjść, z czego w sumie bardzo się cieszę- powiedziała ku zdziwieniu brunetki.
  • Mamo, to czemu nie mogę cię dotknąć?- zapytała przez łzy.
  • Córeczko, nie wiem jak ci to powiedzieć...- odparła matka.
  • Po prostu mów.
  • Widzisz, oni zamienili mnie w ducha- powiedziała spokojnie, gestykulując.
  • Co?!- krzyknęła na całe gardło.
  • Masz coś dla nich zrobić, a wtedy przywrócą mojego ducha do ciała- oznajmiła z opanowaniem.

Sara przeszła się kilka razy po pomieszczeniu. Nie trwało to długo ze względu na rozmiary pokoju. Podparła ręką głowę i zapytała.

  • Wiesz co mam zrobić?
  • Niestety, nie mam pojęcia...- odpowiedziała Agata- mama Sary.

Wtedy drzwi otworzyły się. Przed kobietami stanął dość niskiego wzrostu, chudy człowiek(?). Miał na sobie czarne, wytarte spodnie i ciemnozieloną, wiązaną koszulę. Wyróżniały go wystające kości policzkowe oraz mlecznobiała cera. Dopiero po chwili dostrzegła spiczaste uszy osobnika. Pomyślała, że to musi być elf. Wyciągnął on z ciemnobrązowej małej torby, którą miał przepasaną przez ramię drewniane pudełeczko. Wziął kluczyk i otworzył szkatułę. Mężczyzna niezrozumiale powiedział jakieś słowa pod nosem i wskazał na ducha mamy dziewczyny. Sara odrętwiała, czuła, że z jakiegoś powodu nie może wykonać żadnego ruchu. Po momencie jej rodzicielka zaczęła powoli znikać.

  • Nie, zostań!- krzyknęła Sara, kiedy „wciągało” ostatnią cząstkę Agaty.
    Elf z kamienną twarzą zamknął pudełko i powiedział.

  • Chodź, nie guzdraj się.

Zanim wyszli strażnik zakuł ją w „kajdanki”- pnącza. Dziewczyna bez protestów podążała z chłopakiem... Gdzie? No, właśnie gdzie?
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. No właśnie, gdzie?
    Krótko, treściwie, intrygująco :)
    Elfy zaczynają mnie poważnie denerwować, chyba będę zmuszona zakończyć moją przyjaźń z nimi.

    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja już dawno zakończyłam przyjaźń z elfami .

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji na http://from-my-sleeve.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe i intrygujące opowiadanie. czekam na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,
      chcę poinformować, że następne opowiadanie pojawi się dopiero w poniedziałek.

      Usuń
  4. Znowu usunęłaś wszystkie negatywne komentarze. Jak zwykle, nie umiesz pogodzić się ze słowami krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usunęłam komentarzy tylko post. To co innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha i mówiłaś, że więcej tu nie wejdziesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wszedłem i co? Zrobisz mi coś?

    OdpowiedzUsuń