Fantasy

Fantasy

poniedziałek, 26 maja 2014

Wiersz

Powiedzmy, że miałam okres ,,suszy". Nie mogłam z siebie nic wykrzesać... Dzisiaj na polskim wydobyłam ze swoich zakamarków duszy ostatnie jako tako składne słowa. Pisałam opowiadanie na szkolny konkurs. Jutro dodam kolejny odcinek. Z góry przepraszam za długość... Jest tak jak mówiłam...  Wstawiam mój chyba drugi wiersz napisany w życiu.
Proszę o szczere oceny.
                               ***
Nie jestem wielką poetką,
Nie piszę wierszy tak lekko...
Moje pióro płynie po kartce,
jak żeglarz po oceanie.
Składam zwyczajne słowa,
bez literackich uniesień.
Tylko prostota to życie,
fantastyczne są tylko bajki.
                             ***
To... do jutra!
- Wasza Paulina

6 komentarzy:

  1. Mimo długości, wiersz bardzo mi się podoba :)
    U mnie na blogu też się niedługo moja mała poezja się ukaże ;)

    Czekam na jutro ^^

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wresznie dodasz następny odcinek ^^ Długo na to czekałam.
    Wiersz może i krótki, ale dobry. Chciałabym umieć pisać chociaż fraszki, ale wiersze w moim wykonaniu...
    Ugh.
    Nieważne.

    Czekam nn. :)

    http://opowiadaniebyjasminelovelace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie się czyta. Najbardziej podoba mi się porównanie:
    „Moje pióro płynie po kartce,
    jak żeglarz po oceanie.”
    Sama nie za bardzo piszę poezję, ale poczytać lubię. :)
    I czekam na kolejny odcinek :) Ciekawa jestem co zobaczyła.*.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo łady wiersz. :)
    podziwiam Cię za to, gdyż sama nigdy nie potrafiłam wydobyć go z siebie.
    jak dla mnie to trudne zadanie. :)
    życzę weny i wygranej oraz mam nadzieję, że szybko wstawisz tu następny rozdział opowiadania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem prawdziwe mistrzostwo polega właśnie na pisaniu wierszy krótkich, ale za to bardzo trafiających do świadomości człowieka. Ten właśnie taki był, a szczególnie końcówka o prostocie życia i fantastycznych bajkach. Teraz wiem, że masz talent nie tylko do prozy, ale i do poezji. Z całego serducha życzę Ci dużo weny twórczej, pomysłów i wytrwałości. Jestem tuż obok i trzymam za Ciebie kciuki ; * Mam nadzieję, że pochwalisz się wynikami konkursu ; ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń