Fantasy

Fantasy

poniedziałek, 5 maja 2014

Blog

Blog ma coraz mniej odsłon, nie wiem czy go nie zakończyć...

























... taki mały żarcik. :)
Tak na prawdę to zastanawiam się czy nie założyć drugiego bloga z moimi rysunkami. Nie mam za wielkiego talentu plastycznego, ale lubię rysować, głównie anime. Co o tym myślicie?
Proszę, piszcie odpowiedzi w komentarzach.
Jeśli chodzi o następny odcinek to nie wiem kiedy się pojawi, bo aktualnie mam wenę na pisanie książki, którą niedawno zaczęłam tworzyć, więc bądźcie cierpliwi. :)
Pozdrawiam,
Paulina A

10 komentarzy:

  1. No to masz szczęście :D
    Wiem, że nigdy nie komentowałam, ale dopiero co odkryłam twojego bloga...
    Czekam na szczęśliwą siedemnastkę :)
    Sweet Berry :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że każdy powinien dzielić się swoją twórczością, więc zakładaj blog rysunkowy ;) :D
    Zaintrygowałaś mnie jednym zdaniem: "bo aktualnie mam wenę na pisanie książki".
    Poważnie? Piszesz książkę? O jakiej tematyce?

    Czekam na 17 i duuużo weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo czy wyjdzie mi z tego książka, ale zawsze warto spróbować. :) O tematyce śmierci. Wpadłam na temat tej książki na pogrzebie mojej cioci w kościele. Nie pytaj...
      Pozdrawiam, dziękuję za zdanie na temat drugiego bloga,
      Paulina A

      Usuń
  3. Jak najbardziej zachęcam Cię do założenia takiego bloga. Twórz, rozwijaj talent i dziel się swoją pasją z innymi. To naprawdę wspaniałe : ) Mam tylko nadzieję, że przez to nie zapomnisz o tym blogu i swoim opowiadaniu, gdyż jestem bardzo ciekawa dalszej fabuły. Życzę Ci dużo weny kochana ; * Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym opowiadaniu na pewno nie zapomnę.

      Usuń
    2. W takim razie życzę Ci kochana powrotu do zdrowia i to w jak najkrótszym czasie! <3

      Usuń
  4. Powodzenia w pisaniu książki.
    I jeśli rysowanie sprawia Ci radość to dlaczego by nie założyć bloga o takiej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ciekawy blog i fajne opowiadania.

    Zapraszam do mnie. Mam u siebie konkurs. Mam nadzieję,że weźmiesz udział. Napisz mi czy tak czy nie. Proszę!
    http://every-day-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń